...

czwartek, 27 czerwca 2013

Eh.. Kolejna informacja, a siekiery idą w ruch...

Ohayo ^,^


Proszę, błagam, gomene! T.T Nie bijcie, nie krzyczcie!

Happy: Za późno... Ja idę po siekierę...

Wredny kocurze! Tak mi się odwdzięczać za dobroć moją! *wzdycha* A teraz zapraszam na parę słów wyjaśnień ode mnie.

Bardzo, ale to bardzo bardzo Was przepraszam, za brak jakichkolwiek notek, oraz znaków życia z mojej strony. Po prostu pogubiłam się sama we własnych myślach :(  Musiałam dać sobie czas na poukładanie wszystkiego. Spokojnie - blog powróci do normalnego życia, jeśli oczywiście jesteście nadal nim zainteresowani ;)
Bardzo Wam dziękuję, a szczególnie Erzie Scarlet za nominację :* Jestem naprawdę wdzięczna i...i... wzruszyłam się T.T  *rozpłakuje się*

Happy: Lecę po chusteczki! 

Oraz dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny na blogu, chociaż przez dobry miesiąc nie funkcjonował :) Proszę Was jeszcze o góra jeden, może dwa dni na uporządkowanie wszystkiego, a obiecuję, że w przypływie weny pojawi sie nowa notka, oraz zdąże wszystko ogarnąć ;)

Buziiii :***

1 komentarz:

  1. Gahahahahha ! :D Ja po prostu wiedziałam, że wrócisz ! XD Z czego się niezmiernie ciesze ;) Tak patrze u mnie żadnych komentarzy z twojej strony .. .O.o brak nowego rozdziału ani żadnej informacji >.> I tak sie **** zastanawiałam czy ty wogóle żyjesz !!!! *o*
    No ale prosze ! :D Jesteś i już cholernie nie moge sie doczekać kolejnego rozdziału ! <3 Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń