...

sobota, 11 maja 2013

INFORMACJA: Yuu - chan, gdzie jesteś?

Ohayo ^.^  Nie wiem czy Was to obchodzi, czy nie ale napiszę xD  Dlaczego nie było notek? A se do szpitala poszłam xD A dlaczego? Problemy z brzuchem od dziecka. W końcu zdecydowano się na zrobienie czegoś okropnego. Czegoś co budzi lęk i przerażenie u wszystkich. Na dźwięk tego słowa mdleją kobiety, a chodzi przede wszystkim ooo.....: GASTROSKOPIE.

Nie byłam w szkole od wtorku. Boli brzuch, niedobrze itp. W czwartek przyjęto mnie na oddział, oraz ustalono z góry termin gastroskopii. Badanie miało być wykonane następnego dnia rano. Bałam się jak cholera, jednak z samego rana strach minął i uśmiechnęta przystąpiłam do badania xD Wyglądało to dość komicznie, ale nie przejmujmy się. Koniec końców okazało się, że jednak nic mi w sumie nie jest O.o  Dostałam leki, które mają mi pomóc i nie wiem czy pomogą, ale bądźmy w dobrej myśli. Przepraszam jeszcze raz Was wszystkich :(  Mam nadzieję, że mie wybaczycie :) Notka powinna pojawić się jutro bądź jeszcze dzisiaj. Zobaczymy jak mi wyjdzie. I nie oczekujcie tutaj cudu bo ten szpital jednak troszeczkę mnie wymęczył xD Niedlugo wszystko wróci do normy :-) Buziiiii :***

1 komentarz:

  1. Yuu - chan !!!! <3
    Wróciiiiiłaaaaaaś ! :D
    Kochana bardzo się cieszę, ze już wszystko dobrze *-*
    Tak napisałaś o tej GASTROSKOPI ... A ja takie wtf o co chodzi ? O.o ( Tak wiem ... ta moja mądrość ;-; ) XD No i koniec końców skończyło się na google xd hese hese :D Jestę KOXĘ ^^
    Współczuje ci misiaczku ; c Mam nadzieje ze wszystko, szybciutko wróci do normy ;*** Pozdrowionka ! :*

    OdpowiedzUsuń